torsdag den 27. december 2012

Gaver


Dejlige gaver

Nu er julen overstået og jeg har været så heldig at få skønne gaver af familien. Har bla. fået lidt Greengate ting som er købt hos 


Lisen.dk der er dåserne købt. Dem har jeg ledt efter et stykke tid - så på ønskesedlen stod hvor de skulle købes ;-) 
Lidt penge har jeg også været heldig at få. Nogle skal jeg nemlig bruge til det nye Greengate der snart kommer - Glæder mig! :-)

Af min børn var jeg så heldig at få bogen Fine & farverige Gaver af Lisbet Lücke Larsen fra forlaget klematis

Af min svigerdatter var jeg så heldig at få en skøn prinsesse-the, hukket sukker og et flot hjerte af hvid chokolade <3 Det hele er købt hos Chokolade Mageriet og i kan se hjemmesiden her 

Hold øje med min blog, da der snart kommer Greengate til salg i Loppekassen.













Du er meget velkommen til at skrive en kommentar til mig. Det vil jeg blive meget glad for :-)



5 kommentarer:

  1. Sikke nogen dejlige gaver du har fået...
    Nu varer det heller ikke længe før det nye kommer, så bliver vi fattige igen;-)

    Det ser da fint ud med dit billede...

    Ha´en dejlig aften

    Knus Susi

    SvarSlet
  2. Tak søde og ja, der er mange ting jeg gerne vil have af det nye ;-))

    Tusind tak for hjælpen i dag. Uden dig havde jeg ikke fået mit billede så fint <3

    Du må også ha' en dejlig aften.

    Knus Birgitte

    SvarSlet
  3. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  4. Det er vel nok nogle fine gaver, du har fået.
    De passer vist lige til dig :o)

    Ny header på din blog. Den ser dejlig ud med skønne farver.
    Nu hvor nytåret nærmer sig vil jeg gerne ønske dig og dine kære et rigtig Godt Nytår ♥ ♥ ♥

    Knus fra Vibeke

    SvarSlet
  5. Tak søde Vibeke :-)

    Har brugt en del tid på at lave en ny header, så nu er det sikkert nemmere til næste gang :-))

    Du og din familie
    ønskes også et rigtig godt nytår <3 <3 <3

    Knus Birgitte

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte