lørdag den 15. december 2012

Karla White Greengate


Så kom disse 4 skønne Karla White lattekopper fra Greengate hjem til mig


Jeg har privat købt dem + rigtig meget mere.
I må vente lidt i spænding på hvad "meget mere" er, da jeg lige skal bestemme mig til hvor meget jeg selv skal beholde og hvor meget der skal i loppekassen <3

Der var også en the-kande med men desværre var knoppen fra låget gået i stykker under fragten. 

Sælgeren jeg købte det af havde (uden beregning) lagt den grønne bestik med hvide prikker med i kassen med porcelænet, det er flot <3

For et par dage siden kom posten med 2 kasser fra en netbutik jeg handler meget i Gabrielles.dk    
Der kommer billeder på bloggen en af dagene af det jeg ikke skal have i julegave ;-) 

Knus Birgitte 


Det er lidt mørkt på denne tid - men jeg prøver at vise jer et par billeder :-)






Den lille bamse på billedet er købt i den skønne butik Fru Hygge. I kan se butikken her



Du er meget velkommen til at skrive en kommentar til mig, det vil jeg blive meget glad for  J

10 kommentarer:

  1. Den er bare så flot den serie :-)) skøn blog :-))

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er en smuk serie. Jeg er også helt vild med den <3
      Dejligt du kan lide min blog.

      Ha' en dejlig week-end.

      Knus Birgitte

      Slet
  2. Hvor ser det bare godt ud, der var du heldig igen søde <3
    Helt vildt fedt med det bestik, hun var sød...

    Ha´en dejlig weekend

    Knus Susi

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde <3 De pynter allerede herhjemme.
      Hvor blev jeg glad for det bestik - det var så sødt af hende.

      Tak i lige måde. Håber også i nyder week-enden og hils din søde familie <3

      Knus Birgitte

      Slet
  3. Det er vel nok fine sager, du har fået dig-
    Skønne fotos :o)

    Knus fra Vibeke

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak - jeg er meget glad for netop disse kopper.
      Dejligt du kom forbi min blog <3

      Knus Birgitte

      Slet
  4. Søde Birgitte synes du modtager "julegaver" med posten HELE tiden!<3 Du er da et heldigt asen, synes jeg!;0)
    Kram fra Mette
    ps. Det er super sødt af dig at vise bamse fra min Fru Hygge Butik - 1000 tak for det!<3

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej søde Mette
      Nu du siger det, så er jeg nok lidt heldig i disse dag ;-))<3
      Du har en dejlig butik Mette <3

      Knus Birgitte

      Slet
  5. Hej, har du nogle udenlandske sider der forhandler GG som du vil anbefale?
    Jeg søger GG Karla White lattecupper, hvor finder jeg to stk af dem til salg?

    SvarSlet
  6. Hej Linda :)
    Du kan ikke købe dem i butikkerne mere da de er fra en gammel serie og du kan heller ikke købe dem i udlandet. Serien er meget populær også herhjemme. Du skal være heldig og hurtig ;) hvis de kommer til salg evt. på DBA eller Gul & Gratis.
    Jeg ønsker held og lykke med din søgen.
    Jeg søger noget i Maria Pale Blue - har du det, så kunne vi måske bytte, da jeg har kopperne du søger :)
    Mange hilsner og fortsat god søndag.
    Birgitte

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte