søndag den 24. februar 2013

Loppekassen på facebook!!


 Så er min Loppekasse også  kommet på facebook!! 

Jeg har lavet min egen gruppe på facebook, som hedder Loppekassen. 

Formålet med denne side er, at her kan jeg sælge brugte ting og sager som bla. Greengate, tøj, sko, små-møbler, juleting, kreative ting osv. 

Jeg vil stadig have min Loppekasse her på bloggen, men der vil være mange flere ting i gruppen Loppekassen på facebook. 

Håber du har lyst til at være med i gruppen, så du kan være med, når der komme nye loppeting til salg. :-)

Der er allerede lagt en del ind ind i Loppekassen, så det er bare med at melde sig ind i gruppen og gå på opdagelse i hvert et album og se,  hvad der er til salg! :-) 

Rigtig god fornøjelse. 

Loppekassen finder du lige her

Knus Birgitte 






2 kommentarer:

  1. Super god ide og jeg har allerede været inde og lure, det ser spændende ud søde :-)

    Håber du har fået det bedre.

    Knus Susi

    SvarSlet
  2. Tak søde. Dejligt du har tilmeldt dig Loppekassen :-)
    ej....ikke helt. Håber på jeg har det bedre i morgen :-)

    Knus Birgitte

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte