fredag den 1. februar 2013

Mine lyserøde puder


I dag skal i se mine lyserøde puder, og nogle af pudebetrækkene har jeg købt brugte og nogle har jeg købt fra nye. 
Jeg har valgt at vise jer en af hver slags :-)



Det gode ved Greengate-puderne er for mig, at der ikke er nogen for- og bagside. Jeg vender puderne når der skal lidt fornyelse til og hvis farverne skal mixes.

Knus Birgitte  












































































































Du er altid velkommen til at skrive en kommentar
til mig, det bliver jeg altid glad for :-)



4 kommentarer:

  1. De er rigtig flotte alle dine lyserøde puder:o)

    Jeg ønsker dig og din familie en dejlig Weekend.

    Knus fra Vibeke

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt puderne er pæne på begge side.

      Ønsker også dig og din familie en dejlig week-end :-)

      Knus Birgitte

      Slet
  2. Sikke mange du har - de er meget smukke ;0) Knus Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, der er lidt forskelligt at vælge i mellem :-)

      Stort knus
      Birgitte

      Slet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte