torsdag den 14. marts 2013

Lidt mere Ikea!

Her skal i se en ting mere, som jeg købte i Ikea i søndags.

Jeg købte denne skønne lygte, som jeg selv synes passer fint til Greengates nye mint farve. Den kostede kr. 50,-

Jeg har taget nogle billeder af Greengates nye serie, som hedder Lovebirds Mint, så i kan se hvordan det ser ud sammen med lygten.
Jeg har strikket en karklud i mintfarvet bomuldsgarn, 
som passer til. :-)  

Hvis i undrer jer over de runde huller, hvor tingene står, kan jeg fortælle, at det er en gammel skammel, som jeg har malet hvid. 
I kan bedre se den under dette indlæg her 

Hvis i har lyst kan i se Greengates nye katalog her

Ha' en dejlig dag.  

Knus Birgitte 



































I er altid meget velkommen til at skrive en kommentar til mig, 
det bliver jeg altid glad for.
Knus Birgitte 



8 kommentarer:

  1. Hej Birgitte !
    det er godt nok en sød og hyggelig lygte i en rigtig flot farve !Tingene på billedet står godt til hinanden ! Er helt vild med karkluden !!! Mint er en flot farve !
    Kan du ha en dejlig dag !
    Knus Jane

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Jane
      Tusind tak for din søde kommentar <3
      Jeg synes også det er fint sammen :-)

      Ha' en rigtig dejlig dag.
      Stort knus Birgitte

      Slet
  2. Hej Birgitte.
    Hvor er det bare nogle flotte ting og skønne billeder. Lygten er rigtig sød og passer jo bare perfekt hjemme hos dig ;-)

    Ha en dejlig dag!
    Knus Nanna

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Nanna
      Jeg er også glad for lygten.
      Skulle bare ha' købt 2 ;-))

      Tak for din søde kommentar <3

      Ha' en rigtig dejlig dag.
      Stort knus
      Birgitte

      Slet
  3. Det ser så fint ud sammen.
    Jeg elsker de ting i mint,
    både den lyse og den lidt mørke.

    Det er godt, at vi kan tage billeder inde, for det er da alt for koldt udenfor.
    Bare det snart kunne blive lidt mildere ♥

    Ønsker dig en god dag, søde Birgitte.
    Knus fra Vibeke

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er enig med dig, den er rigtig flot den nye mint-farve :-)

      Sikke et vejr. Nu er jeg træt af det ;-) Jeg vil så gerne ud i min have! Det er jeg sikker på du også gerne vil. <3

      Ha' en rigtig dejlig dag.
      Stort knus
      Birgitte

      Slet
  4. Fin lygte, der passser flot sammen med Green Gate tingene. Karkluden passer også flot til, hvilken luksus med en håndlavet karklud.
    K.H. Anette fra Fru Pedersens have

    SvarSlet
  5. Det er bare en rigtig fed lampe, minder om de gamle.

    Ha´en dejlig weekend søde :-)

    Knus Susi

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte