onsdag den 13. marts 2013

Shopping i Ikea

I søndags gik turen til Ikea. 

Jeg vil vise jer en rigtig sød og billig servietholder til kun kr. 19,- samt nogle søde servietter jeg købte i Ikea. 

I skal se et par af Greengats påskeæg. De 3 af påskeæggene har jeg købt hos Himmelfryd.dk. 
På et af billederne kan i se min 2 lysestager som står i baggrunden. De er købt hos Fruhygge.dk.

Her finder du Ikea her er Himmelfryd.dk og Fruhygge.dk  :)

Knus Birgitte 



















































I er altid meget velkommen til at skrive en kommentar til mig, 
det bliver jeg altid glad for.
Knus Birgitte 

10 kommentarer:

  1. Hvor er den bare smuk - servietholderen og det var godt nok billigt ;) Jeg har en lille bøn til dig, søde Birgitte ;-) Må vi ikke snart se billeder af hvordan du bor?

    Ha' en dejlig dag!
    Knus Nanna

    SvarSlet
  2. Jeg kunne heller ikke stå for denne servietholder :-)

    Der skal nok komme billeder af hvordan jeg bor, men vi skal først være færdig med mit krea-rum (her er rod i hele huset) ;-))

    Ha' en dejlig dag søde Nanna
    Stort knus
    Birgitte

    SvarSlet
  3. Et godt kup du har lavet i Ikea :-)
    Roser <3 har jeg en svaghed for :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-)
      Kan godt forstå du kan li' roser, de er også så flotte <3

      Ha' en dejlig dag.
      knus Birgitte

      Slet
  4. Ikea er bare fantastisk, de har en masse dejlige ting og så er det til at betale.

    Ha' en dejlig dag.

    Knus fra Lotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Kan kun give dig helt ret Lotte. Ikea er bare fantastisk og så kan alle være med :-)

      Ha' en dejlig dag.

      Knus Birgitte

      Slet
  5. Hej Birgitte !
    sikke nogle gode fund ! servietholderen er da bare billig og rigtig flot !Jeg må vist hellere komme i Ikea.
    Har også selv fundet nogle flotte servietter med prikker på i mit lokale byggemarked til kun 10 kr pr pakke. Og i de rigtige farver : lyseblå,lyserød og mint !Dejligt når det er til at betale. Den voksdug jeg kan se på billedet,er den fra stof og stil. Susi gav mig et tip om den,og din ligner min ;-) Tak for spændende indlæg ! Elsker din blog,og glæder mig også til at se billeder fra dit hjem. Ha en dejlig dag !
    Knus fra Jane

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Jane
      Ja, jeg tænkte også jeg skulle da ha' købt 2! ;-)) Det må blive næste gang jeg skal i Ikea.
      Jeg har også mange af de pakker servietter til kr. 10,-. Der er nemlig mange flotte farver :-)
      Dugen er fra Stof & Stil og den er jeg meget glad :-)
      Tak for din søde kommentar <3

      Ha' en rigtig dejlig dag.
      knus Birgitte

      Slet
  6. Fine billeder igen igen<3
    Det er HELT vildt sødt af dig, at vise billeder af bl.a de ting du har købt i min butik www.fruhygge.dk - 1000 tak for det søde!
    Ha en dejlig aften.
    Stort kram fra Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din søde kommentar Mette <3
      Det falder mig helt naturligt at skrive at det er købt i din butik.
      Jeg er meget glad for min lysestager <3

      Ha' en dejlig dag i morgen torsdag.

      Stort knus
      Birgitte

      Slet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte