mandag den 17. juni 2013

Loppemarkeds-fund!!

Nu skal i bare se lidt af det jeg har fundet på Loppemarked i denne week-end! :) Det er gode sager. 

Jeg har købt et bowling-sæt fra Maileg. Det er rigtig fint. 
Et enkelt henkogningsglas, lampe, fuglebur, 2 knagerækker og en stor kurv, som jeg skal bruge til mine tæpper. 
Jeg købte også en hylde, tallerkenrække, en kande samt lidt GreenGate, men det er ikke med på billederne. Det kommer en anden dag. :)

Håber også i har været ude og shoppe på Loppemarkeder i hele landet. :)

Knus Birgitte 












































Jeg er glad for du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst kan du skrive en kommentar, 
det bliver jeg rigtig glad for :)
knus Birgitte 

4 kommentarer:

  1. Hvor ser det godt ud, er helt vild med dit fuglebur og de skønne soldater ;-)
    Jeg må med når jeg ingen kommer til Sjælland :-)

    Så kan du jo komme op til vore store markeder en dag :-)

    Ha´en dejlig dag.

    Knus Susi

    SvarSlet
  2. Skønne ting.
    har sendt en lille konvolut til dig
    Knus

    SvarSlet
  3. Skønne sager - utroligt hvad du finder på - det er med at have øjnene åbne på loppemarkederne <3

    SvarSlet
  4. Hold da op... Du er bare SÅ god til at finde gode fund på loppemarkeder! Jeg er især vild med det smukke fuglebur, jeg glæder mig til at se dine andre fund en dag ;)
    Sov godt <3
    Knus Nanna

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte