onsdag den 12. juni 2013

Nyt GreenGate katalog vinter 2013!!

Så kom det endelig, det har været en lang nat fuld af spænding.

Har glædet mig og glæden var stor, da jeg kunne trykke på knappen.

Hold da op!!! Det bliver en dyr fornøjelse , der er så mange smukke ting :-)

I kan se af lidt af kollektionen her og har i lyst til at bladre i kataloget, finder i det Her



































Jeg er glad for du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst kan du skrive en kommentar, 
det bliver jeg rigtig glad for :)
knus Birgitte 

2 kommentarer:

  1. Har nu fået det tjekket godt og grundigt - og hvor er der altså bare meget lækkert, så lidt skal vi jo have eller ønske os til jul. Knus Anne

    SvarSlet
  2. Ja, ønskesedlen bliver lang ;)
    Ha' en dejlig dag søde.
    Stort knus
    Birgitte

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte