torsdag den 20. juni 2013

Udsalg!!

Så er der sommerudsalg hos Gabrielles.dk og Møllegaarden.dk

Der er mange varer der er nedsat med op til 70%!! <3

Der er rigtig mange gode tilbud på Greengate, Walther og Co, Ib Laursen, Maileg og mange flere. 

Et enkelt klik lige her og du er i webshoppen hos Gabrielles.dk 
og her finder du Møllegaarden. 

Husk at Gabrielles.dk også er på facebook og det finder du lige her.
og det samme er Møllegaarden.dk og dem finder du her  


Stort knus 
Birgitte 








Jeg er glad for du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst kan du skrive en kommentar, 
det bliver jeg rigtig glad for :)
knus Birgitte 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte