torsdag den 13. juni 2013

Vinder af min Give Away!

Så blev den heldige vinder af min Give Away fundet.
Gaven er den 

hjemmelavede æske beklædt med GreenGate mønsteret

"Karla White" <3

Ved brug af Random-tælleren blev den heldige vinder fundet, og det blev nummer

 
33



  

                Vinderen blev  Vibeke  Stort tillykke! :-)       

        Håber du bliver glad for den hjemmelavede GreenGate æske  <3

Vibeke har skøn blog med navnet Vibekes blog med Greengate, som jeg varmt kan anbefale jer at kigge forbi. I kan se den  her 

Vibeke har en blog mere der hedder Hostadamen som omhandler opskrifter, blomster og musik som jeg også kan anbefale du kigger forbi. Den finder du her        


                 

       Tusind tak til alle jer der ville være med til min Give Away :) <3

Knus Birgitte 

6 kommentarer:

  1. Hvor er jeg glad for at være den heldige vinder
    af den smukke æske ♥

    Den får en hædersplads her hos mig :o)

    Knus fra Vibeke

    SvarSlet
  2. Tillykke Vibeke, hvor er du altså bare heldig ♥

    SvarSlet
  3. Tillykke Vibeke, der var du heldig <3

    Er sikker på den får en hædersplads sammen med dine smukke Greengate sager <3

    Knus Susi

    SvarSlet
  4. Tillykke til den heldige vinder :)

    SvarSlet
  5. Tillykke til vinderen og rigtig god weekend Birgitte :-)
    Kram
    Birgitte

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte