lørdag den 6. juli 2013

Give Away!!

Vær med i min Give Away om at vinde denne flotte popcorn-skål fra Krasilnikoff!




                         Trækkes den 6. august 2013


Det er Mette der har den skønne butik Fruhygge.dk, som har givet denne flotte Give Away. 

Kig forbi Fruhygge.dk der er mange spændende ting blandt andet fra Ib Laursen, Medusa, Krasilnikoff og Madleys.

Udover webshoppen har Mette også en fysisk butik, er på facebook og har en skøn blog, som alle er et besøg værd. 








For at være med i min Give Away skal du blot skrive en kommentar i kommentarfeltet her på bloggen og huske at skrive din mail-adresse, hvis du ikke har en blog :)

Du er meget velkommen til at melde dig som fast læser hos mig, dele på facebook og linke min Give Away på din blog/blogrulle. 
Håber du vil "synes godt om" min facebook-side "Havets Sus".
Der skriver jeg blandt andet, når jeg har nye indlæg, og når der er en ny Give Away. .)

Du finder "Havets Sus" på facebook lige her

Held og lykke 
Knus Birgitte  

Jeg holder sommerferie fra bloggen fra nu og er tilbage igen i starten af august.
Ønsker jer alle en rigtig god sommer :) 


74 kommentarer:

  1. Rigtig god sommer Birgitte... nu er solen jo kommet, herligt.... jeg vil elske at vinde dit røde popcorn bægrer... passer lige hjemme hos mig... knus Annegrethe

    mail: agm@lf-hk.dk

    SvarSlet
  2. uhhh det har jeg lige en fin plads til :-) den er så flot-- elsker dig blog:-)

    mail: Urtemor@live.dk

    SvarSlet
  3. hvor er den sjov :) jeg krydser fingre for at blive den heldige :)

    SvarSlet
  4. dear Birgitte,
    such a nice blogcandy, many thanks;

    maybe I'll be lucky and win this beautiful popcorn-box

    greetings from Vienna,
    Monika
    (peci@live.at)

    SvarSlet
  5. Ih kender jeg lige en der ville blive glad for.Hun elsker popcorn og har det meste i rødt i sit køkken
    kirstenaakerman@hotmail.com

    SvarSlet
  6. Åh jeg håber at jeg vinder. :D

    Kamilla millamusen@jubii.dk

    SvarSlet
  7. Den er dælme sød, så jeg vil gerne være med :)

    /Helle
    hdl1010@hotmail.com

    SvarSlet
  8. Jeg er vild med popcorn - så en særlig fin skål til dem ville være super godt :-)

    Randi

    SvarSlet
  9. Vi spiser tit popcorn,det ville være lækkert at vinde. :)
    pia sroka
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  10. vil gerne være med, den er skøn:)

    SvarSlet
  11. Perfekt! Den vil gøre Kims popcorn meget bedre :D

    charlottehansen83@hotmail.com

    SvarSlet
  12. Perfekt til en hyggeaften :) Mine børn vil elske den!
    m_hoej20(ad)yahoo.dk

    SvarSlet
  13. Hvor er den super fed... ville passe perfekt ind i ved vores popcorn hus spisende folk:-)
    Theresewarpej@yahoo.com

    Mvh Therese

    SvarSlet
  14. Selvfølgelig er jeg da med, det jo rent Greengate stil.

    Linker på min blog <3

    Ønsker jer en dejlig ferie og glæder mig til vi ses meget snart <3

    Knus Susi

    SvarSlet
  15. Super retro :) Håber jeg er den heldige :)

    SvarSlet
  16. jeg deltager gerne.
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com

    SvarSlet
  17. vil rigtig gerne deltage vil være perfekt til min fødselsdag som skal slås sammen med 3 andre

    Gitte Nielsen
    lumber_love78@yahoo.com

    SvarSlet
  18. Super cute! vil gerne vinde. tak for chancen, og håber ferien var god.

    SvarSlet
  19. Den vil uden tvivl blive flittigt brugt til filmaftener herhjemme, da både manden og sønnemand er MEGET glade for at hygge med popcorn ;-)
    Tak for reminderen om Fruhygge.dk - der er mange fine sager!
    God sommer!
    KH. Louise

    SvarSlet
  20. Jeg har "noget" med popcorn... så jeg vil ELSKE at være den heldige.
    Mange hilsner fra Susan

    SvarSlet
  21. Ih, hvor er den fin! Den ville sprede glæde hver fredag herhjemme til Disney hygge :-)
    Rigtig god weekend!

    Mvh Lisa H (l_mandrup@hotmsil.com)

    SvarSlet
  22. Ihh, den er bare så fin. Har lige tidligere i dag, siddet og beundret selv samme skål på fruhygge.dk <3
    Ønsker lidt held min vej;)

    Mvh
    Cecilia
    cwjcwj1@gmail.com

    SvarSlet
  23. Jeg vil gerne være med, det er en rigtig fin popcorn skål :-) skal nok sætte den på min blog og facebook :-)
    Rigtig god ferie til dig .-) Kh. Jette

    SvarSlet
  24. LÆKKER giveaway -og megalækker rød skål<3 Mon fruhygge skal ha et lille besøg om jeg ikke er den heldig vinderen...<3

    SvarSlet
  25. jeg er med ihh det er fedt

    xxx for at jeg er den heldige!

    regnbuens@hotmail.com

    SvarSlet
  26. Jeg vil meget gerne deltage :)

    XXX

    Eva// eva_vejlstrup@hotmail.com

    SvarSlet
  27. Ihhhh den er da bare så fin <3 Har aldrig set den før!!! Den er SÅ fint et alternativ til Röstien ;)

    Kh Maria Seidelin (mariaseidelin@hotmail.dk)

    SvarSlet
  28. Oj, den var flott.
    jeg slenger meg med....
    ha en fin sommer.

    klem TOVE

    SvarSlet
  29. Den er godt nok flot, den vil jeg gerne vinde :)
    Ha en dejlig sommerferie.
    Mvh Majbrit

    majbrit_t@hotmail.com

    SvarSlet
  30. Ihhh hvor er den fin. Den skal være velkommen i mit hjem.
    Deltager håbefuldt.
    God søndag
    mosekonen1958@gmail.com

    SvarSlet
  31. Uha den er fin :-))

    Y.l.gun@hotmail.com
    God søndag søde Birgitte :-))
    Knus louisa

    SvarSlet
  32. Hvem kan leve uden en popcorn skål?? Ikke jeg, så håber JEG bliver den heldige vinder.

    Rigtig god sommer til dig og dine :-D

    SvarSlet
  33. Sikke en fin skål :)
    louisehede1989@gmail.com

    SvarSlet
  34. Hej søde Birgitte.
    Den sjove skål gad jeg godt vinde. ! Jeg selv, og Min lille søn ville elske en ganske særlig skål der KUN skal bruges når han skal se en god film og spise sin ynglings snack. ;-)
    Krydser fingre....;-)
    llvidal72@gmail.com

    SvarSlet
  35. Jeg er med. Hejrokzy@live.dk

    SvarSlet
  36. Så fin en give away.
    Jeg ville elske at vinde denne fine skål.
    lonni@stoltenborg.dk

    SvarSlet
  37. jeg vil gerne vinde den fine popcornskål :-)

    mvh
    Katrine Kastberg
    aksgk@hotmail.com

    SvarSlet
  38. Wow de er SÅ fine disse skåle, jeg vil meget gerne deltage. Mhv Mette Lynghøjen, kmlynghoejen@os.dk

    SvarSlet
  39. Den er bare SÅ fin! Klart et musthave her hos os:)

    Mvh Rikke
    riksen@orumnet.dk

    SvarSlet
  40. Her i huset elsker vi popcorn, så den skål må jeg bare vinde
    Nanna_schack@yahoo.dk

    SvarSlet
  41. Hvor er den spændende - fra pap også tiltnoget holdbart og brugbart
    SusRavn@gmail.com

    SvarSlet
  42. Så fed... ku jeg sagtens bruge til mit popcorn forbrug :-) mettejhoy@hotmail.com
    God sommer

    SvarSlet
  43. Jeg har elsket denne pop corns skål siden jeg så den første gang.

    Forestil jer hvad en god film er uden varme pop corn, og hvad er pop corn uden denne smukke skål.
    Man kommer helt i cirkus stemning.

    Venlig hilsen
    Annemette Caspersen

    Annemette1990@gmail.com

    SvarSlet
  44. Elsker popcorn så det må da være et klart musthave <3

    /saraberg88@live.dk

    GOD SOMMER

    SvarSlet
  45. Hvor er den bare fin. Vil være så skønt et boost til popcornhyggestunderne her i huset, som vi har fast fredag og/eller lørdag, og ud over hvis der er fødselsdag, eller venindebesøg til datteren. Ha' en smuk sommer. :-)
    tina@mipex.com

    SvarSlet
  46. Uhh jeg ELSKER popcorn :-)
    Jeg håber og krydser alt hvad jeg kan.
    Hilsen Louise (louise.lerche@hotmail.com)

    SvarSlet
  47. Den er godt nok sød! Jeg er med!

    Knus og krydsede fingre
    Rikke Sunds
    rikkesunds@live.dk

    SvarSlet
  48. Popcorn er favoritsnacken herhjemme!! Jeg er med :)

    -Kamille
    (karinakamille@gmail.com)

    SvarSlet
  49. Den er bare nydelig <3 Klart jeg vil være med å prøve lykken ;-)
    Deler videre med glede :-D

    Ønsker deg en fortsatt fin sommer <3

    Klem Mona

    SvarSlet
  50. Mine 4 skønne unger vil elske at få serveret popcorn i sådan en fin skål :-)
    Pia Damgaard
    piaogjan@hotmail.com

    SvarSlet
  51. Hvor er den fin og sjov! :-) Ville elske at servere popcorn i den til tøseaftener!

    KH Regitze
    giiiz@hotmail.com

    SvarSlet
  52. Deltager meget gerne.
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com

    SvarSlet
  53. Skøn blog, jeg deltager gerne

    SvarSlet
  54. Skøn-herlig blog...

    Super herlig gave, deltager hjertens gerne. :-)

    SvarSlet
  55. Sikke en fin blog. Jeg følger dig på bloglovin'. Jeg vil gerne deltage i lodtrækningen :-)

    e.dalhoff@hotmail.com
    by-dalhoff.blogspot.dk

    God sommer!
    Vh. Eva

    SvarSlet
  56. http://turquoise-and-caicos.blogspot.com/ Vil du følges? <3

    SvarSlet
  57. hvor er den fin:)
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  58. Synes den er super sød! Håber på at jeg vinder den.
    Amalie.loevig@gmail.com

    SvarSlet
  59. Det bæger må gerne flytte herhjem :-)
    Jeg vil gerne være med.

    stella.lundberg.fischer@gmail.com

    SvarSlet
  60. Den er så fin :)Håber på at vinde den..


    Louise Janner // Louise1990louise@hotmail.com

    SvarSlet
  61. De er simpelthen så søde og lære de skåle. <3

    Eeyorenyk
    eeyorenyk@live.dk
    www.cautious.dk

    SvarSlet
  62. Hvor er det bare flot det bæger. Det ville jeg gerne vinde.

    SvarSlet
  63. Jeg håper jeg vinner! annemarigabrielsen@gmail.com

    SvarSlet
  64. AJ hvor er den fin!
    Der er liket og der følges.
    Mvh Sisse
    Sizze86@gmail.com

    SvarSlet
  65. Ih, hvor er den fed! Jeg vil super gerne være med i denne konkurrence <3

    Fortsat god sommer!

    Mvh Lisa H (l_mandrup@hotmail.com)

    SvarSlet
  66. Jeg prøver da lige at deltage, for spændende ser det ud.

    mirkaoverup@gmail.com

    SvarSlet
  67. Jeg vil gerne vinde, så krydser hvad der krydses kan.
    Tak for muligheden, god weekend ;)

    SvarSlet
  68. Jeg har faktsik altid manglet en skål til popcorn, så den ville passer rigtig godt herhjemme.
    Nyder altid din blog men dejlige billeder.det går mig i godt humør.

    SvarSlet
  69. Supersød skål - den passer i mit sommerhus ;o)

    Varme sommerhilsner

    sgwj@hotmail.com

    SvarSlet
  70. Den ville pynte i ethvert hjem - også i mit c",)

    God mandag fra Mette (mettebberg@hotmail.com)

    SvarSlet
  71. Jeg vil meget gerne være den heldige vinder af den fine skål ♥

    God mandag og knus fra Vibeke

    SvarSlet
  72. Kan da vist lige nå og være med. Kunne være fint med en popcornskål ;-)

    SvarSlet
  73. Jeg er afhængig af popcorn, så den ville vække begejstring hér!

    koldfoer12@hotmail.com

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte