torsdag den 10. oktober 2013

Flot og stort Showroom hos Gabrielles.dk!!

Så er Gabrielles.dk Showroom åbnet! 

Hold da op hvor det er flot og stort! 
Jeg har været forbi og taget nogle billeder, og jeg håber i kan forstille jer rummet på det første billede, og der er lige så mange ting på højre side af midten. Det er blevet så hyggeligt. 

Det er 100 kvm stort, og Gabrielle glæder sig meget til at se dig.

Gabrielle kan nu holde aftenarrangementer med kaffe/the og lidt godt til ganen for op til 12 personer. 
Har du nogle venner/veninder/kollegaer eller familie, som også er vilde med indretning og hygge og selvfølgelig gode tilbud, så er du meget velkommen til at skrive til Gabrielles.dk 
Der skal dog være minimum 5 personer til et aftenarrangement. 

Gabrielles.dk vil løbende holde arrangementer, som du kan tilmelde jer til. 
Der vil komme information om tilmelding op til det første arrangement. 
Derudover vil Showroomet være åbent efter forudgående aftale. 

Skriv en mail til gabrielle@gabrielles.dk, hvis du vil forbi og kigge. 

Her kan i se nogle af de billeder, jeg har taget, da jeg besøgte Gabrielle <3

Knus Birgitte 







































































Det er dejligt at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst kan du skrive en kommentar, 
det bliver jeg rigtig glad for :)
knus Birgitte 

1 kommentar:

  1. its a wonderful shop! es ist soooo schade das er in Dänemark ist, denn ich lebe in Deutschland und das wäre doch ein bißchen weit! Komme ich jedoch mal in die Nähe dann werde ich auf jeden Fall dort hin kommen!!!! Lovely Greetings from Susanne

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte