fredag den 18. oktober 2013

Gabrielles.dk holder fødselsdag - Spar 20-70% !!





Så er der gode muligheder for at få købt julegaven, fødselsdagsgaven eller bare forkæle sig selv. Gabrielles.dk fejer 4 års fødselsdag.

Derfor kan du fra den 18/10 til søndag den 27/10-2013 spare rigtig mange penge. 

Du kan spare 20-70%!! og der kommer hele tiden nye tilbud. 

Jeg har allerede handlet, jeg kunne slet ikke lade være. 

Gabrielles.dk er forhandler af GreenGate, Maileg, Walther & Co, Lisbeth Dahl, Medusa og mange flere.

Skynd dig forbi Gabrielles.dk og se alle de gode tilbud! dem finder du lige her 




























Det er dejligt at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst kan du skrive en kommentar, 
det bliver jeg rigtig glad for :)

knus Birgitte

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Der er mange gode tilbud :)
      Rigtig god weekend <3

      Knus Birgitte

      Slet
  2. Riktig god helg til min danske venn!
    beste hilsen TOVE i Norge

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak i lige måde søde Tove <3
      og tak fordi du kiggede forbi.

      Stort knus
      Birgitte

      Slet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte