onsdag den 9. oktober 2013

Husk du finder altid gode sager på udsalg hos Møllegaarden!!

Jeg har lavet nogle collager med lidt af det der er på udsalg hos Møllegaarden. 
Det er udsalg på  GreenGate, Ib Laursen, House Doctor, Krasilnikoff og meget mere. 

På bl.a. det første billede kan i se et rødt ildfast fad med låg fra GreenGate. De findes i to størrelser, de er gode og flotte til jul. Det måtte jeg lige fortælle jer. 
Jeg har lige købt dem og glæder mig til at pakken kommer.

Udsalg hos Møllegaarden finder i her

Der er også kommet rigtige mange Maileg julenisser og GreenGates nye kollektion hjem hos Møllegaarden. 

Knus Birgitte 















Det er dejligt at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst kan du skrive en kommentar, 
det bliver jeg rigtig glad for :)
knus Birgitte 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte