fredag den 25. oktober 2013

Vinder af min Give Away!!

Så blev den heldige vinder af min Give Away fundet.

Den flotte Rudolf med kælk og bloglys  fra  Gabrielles.dk 


Ved brug af Random-tælleren blev den heldige vinder fundet, og det blev nummer


29



Vinderen blev Rikke Bisgård stort tillykke <3

                                   
Tusind tusind tak til alle jer der ville være med til min Give Away og tusind tak til Gabrielle fra Gabrielles.dk

 Håber i også vil være med næste gang. :)

Knus Birgitte 

Min blog ser ikke helt ud som den plejer. Det er mine indstillinger her på bloggen der er sket noget med. Jeg arbejder på sagen <3 









1 kommentar:

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte