fredag den 29. november 2013

Her lidt jule-stemningsbilleder

Nissen på den første collage har jeg lige købt i Butik-112. Jeg har ikke kunnet finde denne fine nisse nogen steder, så det var dejligt at den kom hjem til mig. 

I dag vil jeg vise lidt Maileg billeder og bl.a. også af alle mine Petit Noël nisser, som jeg har samlet i mange år. 

Håber i vil nyde billederne og rigtig god weekend til jer allesammen. Måske skal i ud til alle de skønne julemarkeder, der er i landet i denne og de kommende weekender <3 

Her er linket til Butik-112.dk

Knus Birgitte 











































1

Det er dejligt at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst kan du skrive en kommentar, 
det bliver jeg rigtig glad for :)
knus Birgitte

3 kommentarer:

  1. Så mye fint.
    jeg har ingen ting av Maileg men ønsker meg veldig en nisse eller kanin...
    de er sååååå fine.
    god helg
    klem TOVE

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare nogle skønne billeder, med nogle skønne ting :)

    SvarSlet
  3. Så dejlige billeder ;0) Knus fra Anne

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte