lørdag den 16. november 2013

Maileg fra Møllegaarden.dk!

Jeg måtte simpelhen eje denne flotte scooter fra Maileg. Den er så skøn. Som i kan se kan nisserne sagtens sidde i den og pynte her til jul. 
De fine små tromme, grisene til lys og kortene er også fra Maileg. 

Sukkerstrøen er fra GreenGate og jeg synes den er så smuk i glas <3 

Det hele har jeg købt Møllegaarden.dk og der er rigtig meget Maileg og GreenGate at vælge imellem.

I finder Møllegaarden.dk webshop lige her

God weekend til jer alle og tak fordi i kiggede forbi :)
Knus Birgitte 




































Det er dejligt at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst kan du skrive en kommentar, 
det bliver jeg rigtig glad for :)
knus Birgitte

3 kommentarer:

  1. Sikke mange skønne ting :) Hvor har du fået det søde rde keep calm skilt fra :)

    SvarSlet
  2. Hvor er den fin det nye køretøj. Så kan de godt drøne julen i møde. :-)
    God søndag
    Kram
    Birgitte

    SvarSlet
  3. Det ser rigtig hyggeligt ud, dejlige billeder.
    Den nissefar må jeg da ønske mig ;-)

    Knus Susi <3

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte