torsdag den 16. januar 2014

Ib Laursen og GreenGate!

Det Rosa krus fra Ib Laursen har jeg fået af en rigtig sød pige jeg kender, og jeg fik lige den idé, at den sikkert passer godt til det nye GreenGate! 

Helt rigtigt - den passer super godt til. Det samme gør min fine gryde fra Ib Laursen. 

Hold op hvor jeg glæder mig til foråret, bare det at komme ud i haven og sidde i en læ-krog, godt med tøj på og nyde solen og en god kop kaffe eller the. Det ser jeg frem til <3 
Det nye GreenGate er for mig = sol (forår) og sommer. 

Møllegaarden.dk har et stort udvalg af ting fra Ib Laursen og bla. Mynte-serien som kruset er fra. 

Hvis i skal finde Ib Laursen mynte serien så brug dette link Ib Laursen mynte serien  og på dette link finder i Ib Laursen gryderne hos Møllegaarden.dk
Vil i se de nye GreenGate sommer 2014, så brug dette link GreenGate katalog nyheder
I kan også se alt det GreenGate som Møllegaarden har, så kan i bruge disse 2 link, de fører samme sted hen, det er kun stavemåden der er forskellig GreenGate   Green Gate 

Ønsker jer alle en dejlig dag. 
Knus Birgitte 




























Det er dejligt at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst kan du skrive en kommentar, 
det bliver jeg rigtig glad for :)
knus Birgitte

6 kommentarer:

  1. Sikke en sød gryde♥ Smukke billeder. Dejligt med tips ♥
    Knus Marianne

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak søde Marianne <3
      og tak fordi du kiggede forbi, det blev jeg glad for.

      Knus Birgitte

      Slet
  2. Smukke sager og skønne billeder.
    Nu må det godt blive sommer :-)

    Knus Susi

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde <3
      Ja, jeg glæder mig meget til sommer - men nu skal vi lige have vinteren overstået kan jeg se. Her er sne til morgen. :)

      Knus Birgitte

      Slet
  3. Ja tak til forår :-) Gryden er så fin, mon den findes i blå ? Kigger ind hos Ib Laursen og finder ud af det :-)
    God aften, Birgitte :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det siger jeg også. :)
      Ja, gryden findes i blå og den er også rigtig flot <3
      God dag til dig.
      Knus Birgitte

      Slet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte