mandag den 13. januar 2014

Nye "gamle" puder og tæppe til Krea-rummet!

Nu har jeg skiftet mit tæppe og puderne på min seng i mit krea-rum. 

Jeg har købt (privat) et af de ældre GreenGate tæpper og puder, der passer til. Det er et stort tæppe, som passer til min 1½ mands-seng. Jeg havde et tæppe med samme mønster i forvejen, men det er ikke så stort som det nye. 

Puderne er super flotte og passer lige til. 
Der var jeg heldig ;) 

Det er dejligt vi har fået en 1½ mands seng, til når vi har overnattende gæster.

Hvis i har lyst kan i se mit indlæg krea-rum del 3 her  
hvordan sengen så ud før. 

Knus Birgitte 









































Det er dejligt at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst kan du skrive en kommentar, 
det bliver jeg rigtig glad for :)
knus Birgitte

3 kommentarer:

  1. Det ser hyggeligt ud - man får helt lyst til at putte sig :-)

    SvarSlet
  2. Uha den ser dejlig ud - lige til at hoppe i :) Knus Anne

    SvarSlet
  3. Så nydelig det er <3 Elsker de fargene ;-) Her kommer gjestene dine til å sove godt :-D

    Ønsker deg en fortsatt fin uke Birgitte <3

    Klem Mona

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte