fredag den 31. januar 2014

Nyheder fra Ib Laursen!

I må ind på Møllegaarden.dk's webshop. Der er kommet så meget nyt fra Ib Laursen! 

Hvor er der meget smukt i serien Mynte i farverne Mint Green, Nordic Sky og den smukke English Rose. 
Der er også kommet rigtig mange super flotte nye Metal-skilte, tror jeg har talt mindst 15 eller flere! 

I får et par link her så i kan se Ib Laursens ting hos Møllegaarden.dk 

Nyhederne fra Ib Laursen                        Ib Laursen nyheder  
Alle Ib Laursen tingene kan i se her        Ib Laursen 


Rigtig god dag. 

Knus Birgitte 









Det er dejligt at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst kan du skrive en kommentar, 
det bliver jeg rigtig glad for :)
knus Birgitte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte