mandag den 20. januar 2014

Vinder af min Give Away!!


Så blev den heldige vinder af min Give Away fundet.

Den flotte kogebog "GULD i gryden" af Sif Orellana. 
Bogen er sponsoreret af Sif Orellana.

              
Ved brug af Random-tælleren blev den heldige vinderen fundet og det blev nummer  55   ud af alle gyldige kommentarer. Stort tillykke til 
Annette Lind-Hansen <3 





Tusind tusind tak til alle jer der ville være med til min Give Away og tusind tak til Sif Orellana som har  sponsoreret denne flotte gave. 


Håber i også vil være med næste gang jeg har en Give Away :)

Knus Birgitte 


Her finder i Sif Orellana :)

1 kommentar:

  1. Kære Birgitte
    Tusind tak, tænk at jeg vandt!! Jeg glæder mig til at prøve nogle af de lækre opskrifter. Bogen ser så spændende ud. God dag til dig og alle de andre der desværre ikke var heldige denne gang.
    KH Annette

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte