torsdag den 20. februar 2014

Flot nyt GreenGate!

Det nye smukke GreenGate porcelæn kan jeg simpelhen ikke få for meget af. 
Det er så flot i farverne. Jeg har kun købt en Mimi Green lattekop for jeg ville se hvordan farven var inden jeg evt. bestiller mere. Hold da op hvor er den flot - jeg er virkelig blevet overrasket. Jeg er ikke altid så god til det grønne - men jeg skal helt sikkert have bestilt mere i denne serie. :)
Den nye kop Mug Summer White er en lattekop med hank. Den er så god at drikke af og kan bare stables sammen med de andre lattekopper. 

Jeg har handlet hos Møllegaarden.dk og de har også fået rigtig meget flot porcelæn hjem i Bloomingville. 
Jeg bestilte 2 æggebægre i lyseblå og rosa fra Bloomingville for at se hvordan farven passer til det nye GreenGate og den passer så godt til!! 
Det kan i se på mine billeder.  

Jeg har også købt den store GreenGate dug Tablecloth Mimi Pale blue 145 x 250 cm. Den passer til vore spisebord, når der kommer en ekstra plade i. Den er så smuk <3 
Jeg har også købt en notesbog, kort osv. det skal jeg nok snart vise jer. 

Her får i link til Møllegaarden: 

Nyheder GreenGate 
Greengate 
Bloomingville 

Håber i vil nyde billederne og jeg vil ønske jer en dejlig dag. 
Knus Birgitte 






















































 Det er dejligt at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst kan du skrive en kommentar, 
det bliver jeg rigtig glad for :)
knus Birgitte

3 kommentarer:

  1. Så er billederne nydt :-) Skønne sager :-)

    SvarSlet
  2. Tak søde Gitte <3
    Rigtig god aften.
    Knus Birgitte

    SvarSlet
  3. Det er smukt Birgitte ;0) Knus fra Anne

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte