fredag den 7. februar 2014

Flotte nyheder fra Bloomingville!!

Der er kommet meget nyt og flot porcelæn  fra Bloomingville. 

Møllegaarden.dk har fået meget hjem i alle de nye farver. Der er nye pastelfarver i de flotteste lyseblå, rosa, mint og hvide farver. 

Der er flotte fade, skåle, kopper, the-kander, sukkerskåle og jeg kunne blive ved. 
I må besøge webshoppen hos Møllegaarden.dk og se det hele selv <3

Her finder i alle produkterne 
fra Bloomingville hos Møllegaarden.dk     Bloomingville                      
   
Her finder i alle nyhederne 
hos Møllegaarden.dk                                  Nyheder            

Her kan i se det nye katalog 
fra Bloomingville                                        Forår/sommer 2014          

God dag. 
knus Birgitte 















Det er dejligt at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst kan du skrive en kommentar, 
det bliver jeg rigtig glad for :)
knus Birgitte


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte