tirsdag den 11. februar 2014

Sol - drivhus og nye GreenGate tæpper!!

Endelig - endelig en dag med sol!! 
Jeg måtte straks i drivhuset og spise frokost - hvor var det hyggeligt. 

Jeg forudbestilte mit nye GreenGate hos Møllegaarden.dk og derfor kommer der indlæg med mellemrum med de nye sager - for jeg fik jeg ikke på samme tid.
Jeg har ventet på en dag med sol - så her får i billeder af mine nye tæpper og puder taget i mit drivhus. 
Det er fra GreenGates nye smukke forår/sommer kollektion 2014.

Blå tæppe:           Quilt Summer Pale blue
Lyserøde tæppe: Quilt Summer White
Firkantet pude:    Summer White Embroidered 40 x 40 cm
Rund pude:          Round Summer 40 cm
Strandtæppe:      Quilted Beach Mat Summer White 70 x 180 cm


Alle nyhederne fra GreenGate hos Møllegaarden.dk finder i her
GreenGate nyheder            
Her finder i en masse produkter fra GreenGate hos Møllegaarden.dk  GreenGate 

Håber i vil nyde billederne i solskinsvejr <3 

Knus Birgitte 






















































Det er dejligt at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst kan du skrive en kommentar, 
det bliver jeg rigtig glad for :)

knus Birgitte

8 kommentarer:

  1. Hvor ser det bare hyggeligt ud, rigtig smukke billeder.
    Nu får man da bare lyst til sommer og sol :-)

    Knus Susi

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var en dejlig dag - da vi endelig fik sol. :)
      Glæder mig så meget til foråret <3
      Knus Birgitte

      Slet
  2. Det ser dejligt ud - fine nye sager <3
    Knus Jeannette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde og dejligt du kiggede forbi <3
      Knus Birgitte

      Slet
  3. Smuk dag i går og så må det være lykken at drømme sig til sommer i et drivhus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejlig dag.
      Frokost og kaffen - det foregik i drivhuset <3
      Knus Birgitte

      Slet
  4. Sikke nogle smukke forårsbilleder :0)
    Ha' en skøn dag

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak <3
      Tak i lige måde. :)
      Knus Birgitte

      Slet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte