torsdag den 27. februar 2014

Tur til København!

Jeg har lige været en være en tur i København. Jeg måtte bare forbi butikken PLINT, som er en skøn butik med mange lækre ting. 
Jeg købte en lille opsat fra Miss Etoile.  De havde desværre ikke flere af de små opsatser, ellers havde jeg købt et par stykker til nogle søde piger jeg kender <3
Den fine kage i gips, der står på den lille kage-opsats, har jeg fået af min veninde. 
Vi har ikke haft kaffemaskine i mere end 25 år men laver kaffe på den gammeldags måde med kaffetragt og en thermokande. Da jeg så PLINT havde en kaffetragt i vores størrelse måtte jeg lige have en ny med hjem. 

Jeg var ikke i København hele dagen - men nåede også lige ind hos Nørgaard på strøget og fik købt en kort og en langærmet bluse. Det manglede jeg rigtig meget. 

Jeg var også en tur i Ilums Bolighus og se på alle de flotte ting og møbler de har der. 

Her får i link til PLINT, Nørgaard på strøget og til Ilums Bolighus  
Super skønne butikker <3

Rigtig god dag. 
Knus Birgitte 






























Det er dejligt at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst kan du skrive en kommentar, 
det bliver jeg rigtig glad for :)

knus Birgitte



3 kommentarer:

  1. Kan tro du koset deg masse Birgitte <3 Skulle gjerne vært en tur til København på shopping ;-) Min mor var der på tirsdag!!!! Men jeg reiser til Karlstad i morgen med min mann, du kan tro det blir mye shopping hi hi hi hi.... Det ligger en GG forhandler like ved hotellet vi skal bo på ;-)
    Ønsker deg en super fin dag søte Birgitte <3

    Stor klem fra Mona

    SvarSlet
  2. Jeg håber du har haft en god tur til København Birgitte :-) Jeg kende godt butikken Plint selvom jeg bor i Viborg, min datter bo i KBH og jeg er altid inde i den butik, den er sååååå skøn :-) Kh Jette

    SvarSlet
  3. Tak for de mange fine indlæg!

    Tjek gerne min ny-oprettede blog ud:

    http://kruse-anti-dullen.blogspot.dk

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte