fredag den 18. juli 2014

Det nye GreenGate hos Gabrielles.dk!!

Så piger! Nu kan i allerede bestille noget af det nye GreenGate hos Gabrielles.dk
Wauuu hvor er det flot. 

Jeg er vild med den nye jumbo-kop fra Selma-serien, skeerne og meget meget mere.

Gabarielles.dk har også fået nogle af de skønne metervarer hjem i butikken. 

Der kommer løbende nye GreenGate varer hos Gabrielles.dk - så hold øje med Nyhederne - GreenGate. 

Husk også pulterkassen hvor der er mange nedsatte varer og outlet hvor der er minus 70%. 

Her finder i GreenGate nyhederne hos Gabrielles.dk 
Her finder i det nye GreenGate katalog 
Her finder i pulterkassen
Her finder i outlet minus 70%

Knus og god dag. 
Birgitte 























Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar. 
Det bliver jeg rigtig glad for :)

knus Birgitte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte