mandag den 28. juli 2014

Hårelastikker med GreenGate stof - DIY

Min søde svigerdatter spurgte mig om ikke vi skulle sy hårelastikker for hun havde fundet en vejledning via Søstrene Grene. 

Det var en super god idé - jeg har symaskinen og vi begge havde masser af stof. 
Min søde niece kom også, så vi har arbejdet hele dagen med dette projekt. Det har været en rigtig god krea-dag. Godt vi havde bordventilatoren kørende, det hjalp lidt i denne sommervarme. 

Ja, så havde jeg jo også to kønne fotomodeller med langt hår. Tak i to søde piger <3 

Hos Søstrene Grene finder i vejledning til  DIY - hårelastikker (Scrunchies)

Her kan i se dem jeg har lavet i GreenGate stof.  

Fortsat god dag. 
Knus Birgitte 

































Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar. 
Det bliver jeg rigtig glad for :)

knus Birgitte

5 kommentarer:

  1. Det er en god ide ♥ og det er så dejligt at være kreativ med et par søde piger :o)

    Knus fra Vibeke

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Vibeke <3
      Det var en rigtig hyggelig dag. Det er dejlig når de har lyst til at komme hos mig og holde krea-dag. Det gør vi snart igen.
      Jeg ønsker dig en dejlig dag.

      Knus Birgitte

      Slet
  2. Svar
    1. Tusind tak <3
      Jeg håber du nyder sommeren og jeg ønsker dig en god dag.
      Knus Birgitte

      Slet
  3. de er da super søde de hårelastikker

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte