lørdag den 30. august 2014

DIY Loppefund malet

Jeg købte i løbet af foråret/sommeren et lille bord på loppemarked, som jeg nu har fået malet færdigt. 

Et af brædderne i bordpladen skulle limes sammen og det har min søde mand gjort, spartlet og pudset det, så var det lige til at male for mig. 

Her kan i se det færdige resultat <3 

God dag. 
Knus Birgitte 
























Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar. 
Det bliver jeg rigtig glad for :)

knus Birgitte

12 kommentarer:

  1. Wau... sikke en forandring, det er godt nok blevet flot :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Pia <3
      Jeg er rigtig glad for det og tak for din søde kommentar.
      Knus Birgitte

      Slet
  2. Hvor er det blevet fint :0) det er så dejligt at give ting nyt liv..
    God weekend til dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak <3
      Det har du helt ret i. :)
      Ønsker dig en god dag.
      Knus Birgitte

      Slet
  3. Hvor er den fin, det er utroligt hvad hvid maling kan gøre af underværker, flot :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak <3
      Jeg er så glad for det lille bord og tak for din søde kommentar.
      Knus Birgitte

      Slet
  4. Hvor er det endt som et smukt møbel, sød detalje med det grønne greb <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Gitte <3
      Jeg var ellers ved at sætte et lyseblåt greb på - men nu skulle jeg prøve noget nyt :)
      God dag.
      Knus Birgitte

      Slet
  5. Den er blevet rigtig flot, og fin knop :-) Kh

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Jette <3
      Jeg er blevet rigtig glad for det.
      God dag.
      Knus Birgitte

      Slet
  6. Hvor er det blevet fint Birgitte!
    Jeg elsker jo også at finde gamle møbler og give det nyt liv. Det er så hyggeligt. :-)
    Knus
    Birgitte

    SvarSlet
  7. Hvor er det blevet flot .
    Dejligt vi har nogle hjælpsomme mænd ;-)

    Knus Susi

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte