onsdag den 17. september 2014

Flotte Tolix-stole hos Frk.mage.dk

Jeg synes jeg lige vil fortælle jer, at Frkmage.dk har de flotteste Tolix-stole. Jeg har længe ønsket mig 2 i hvide, men de fås i mange farver.

Når nu du sidder ved computeren eller telefonen så gå ind på Frkmage.dk og se Charlottes store webshop. Der er mange flotte ting, og hun har forhandler rigtig mange mærker så som Greengate, BTC Original, House Doctor, Maileg, Hübsch og mange flere. 

Frk.mage har også også en fysisk butik som ligger i Gilleleje (Nordsjælland). Hvis i har mulighed for det, så besøg denne butik. Den er så flotte indrettet med alle de fine ting. 

Via dette link kan i komme på rundtur i den smukke butik.

Jeg ønsker jer en dejlig dag. 
Knus Birgitte 














HUSK: Jeg har en Give Away hvor du kan vinde for 400,- kr. valgtfrit Greengate. Det er Frk.mage.dk der har sponsoreret dette. 
Hvis i ikke er med kan i nå det endnu. Jeg trækker en vinder på fredag den 19. september 2014.




2 kommentarer:

  1. Charlotte har så mange skønne sager, ærgerligt hun ikke har en butik I jylland.

    Er også rigtig glad for mine stole, dem går jeg aldrig af med ;-)

    Ha´en dejlig dag

    Knus Susi

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er rigtig. Næste gang du kommer må vi tage en tur derop søde <3
      Jeg kan godt forstå du beholder dine flotte stole.
      Tak i lige måde.
      Knus Birgitte

      Slet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte