onsdag den 10. september 2014

Ny kogebog fra Manuela Kjeilen - skønne kager

Så fik jeg den nye kogebog fra Manuela Kjeilen 
"Söta Bakverk från Manuela's Diner" 
Manuela er fra Norge og har en stor passion for bagning, styling og fotografering og hun er god til det :) 

Hvor er der mange lækre opskrifter, som jeg har lyst til at prøve. Manuela laver de lækreste kager, og hendes bøger har så mange smukke billeder af kager, bageredskaber, køkkenmaskiner osv. 

Hvis i ikke allerede har denne bog - så køb den! :) 

Manuela Kjeilen har den skønne blog "Passion 4 baking". Her finder i opskrifter, flotte billeder og hendes bøger mm. 

I kan også finde hende på facebook, hvor hun har mere end 68.000 "Synes godt om" og på Instagram har hun hun mere end 1 million følgere - det er flot! 

Her kan i se lidt fra bogen. 

God dag. 
Knus Birgitte 




























Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar. 
Det bliver jeg rigtig glad for :)

knus Birgitte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte