torsdag den 2. oktober 2014

Gode tilbud hos Gabrielles.dk

Jeg var lige forbi Gabrielles.dk. Jeg skulle se de nye ting, hun havde fået hjem, og så - som altid - forbi Pulterkassen. 

Jeg fik lyst til at vise jer nogle af de gode tilbud for der er mange! og så til rigtig gode priser. Her er masser af Greengate og Maileg, der er sat ned. Jeg fandt også de flotte termokander fra Rice. De er sat ned til halv pris! 

Her kan i virkelig gøre et godt køb. Måske julegaver eller adventsgaver eller måske bare forkæle sig selv ;) 

Her finder i Gabrielles.dk 
Her finder i Pulterkassen
Her finder i Outlet minus 70%

Rigtig god tur rundt i Gabrielles.dk fine webshop og så ønskes i alle en rigtig dejlig dag. 

Knus Birgitte 










Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte