onsdag den 15. oktober 2014

Lanterne fra SuperBest og skilt fra Ib Laursen

Jeg må lige vise jer, hvad jeg har købt i SuperBest. Jeg fandt en telefon-boks lanterne, som passer perfekt til jul. Både til mine Maileg nisser og mit nye skilt fra Ib Laursen. 

Lanterne kostede 100,- kr. (sat ned) og skiltet fra Ib Laursen har jeg købt hos Møllegaarden.dk. Det er så fint. Jeg håber, at i kan læse, hvad der står på det på billedet. Det koster kun 49,- kr. og måler ca. 13 x 31 cm. 

Jeg har også købt nogle af de nye Maileg-nisser hos Møllegaarden.dk og dem skal i nok få at se :) Vejret er bare så dårligt til at tage billeder i. I skal glæde jer! for hold op, hvor er de fine. Tøjet er bare så gennemført flot <3 

Her finder i Møllegaarden.dk 
Her finder i Møllegaarden.dk/Ib-Laursen 
Her finder i Møllegaarden.dk/Ib-Laursen-jul

God dag 
Knus Birgitte 

























4 kommentarer:

  1. Åh...det ser rigtig sød og fint ud :-), kh Margit

    SvarSlet
  2. Selv om jeg er heeelt i mot jul enda Birgitte,får likevel dine skjønne bilder meg til å begyne litt likevel!!!! Så utrolig koslig :)))))
    TOveklem :)

    Ps.SÅ flott gave du har fått under her - er helt imponert!!!!!

    SvarSlet
  3. Sikke en sød lanterne, hvor er du god til at finde rigtig fine ting ;-). Jeg er helt vild med skiltet kan det passe at det også findes i sort ????. Glæder mig til at se dine nye nisser fra Maileg

    SvarSlet
  4. Købte sådan en lanterne i dag i Super Best. Efter jeg så din, måtte jeg eje en selv :-)

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte