fredag den 24. oktober 2014

Og vinderen af min Give Away er.....

Så blev den heldige vinder af min Give Away fundet. Den heldige har vundet: 







Ved brug af Random-tælleren blev den heldige vinder fundet og det blev nr. 28 ud af alle gyldige kommentarer. Stort tillykke Susan. Susan har bl.a. bloggen som hedder My loving home and garden og den er bestemt et besøg værd. 
Her er mange flotte billeder fra hendes hjem og hendes smukke have <3
Vil du sende mig en mail Susan på bi-k@hotmail.dk så kan vi aftale nærmere. :) 

Tusind tak til alle jer som vil være med i min Give Away og tusind tak til Marianne fra Flot-Skrot som har sponsoreret denne flotte gave <3 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte