tirsdag den 27. januar 2015

Mere nyt Greengate

Som lovet, viser jeg mere af det nye Greengate, som jeg købte hos Møllegaarden.dk 

Jeg er vild med den serie Simone White og serien Olivia Pale Blue. 
½ liters kanden og den lille tallerken, hvor der står en lattekop på, er fra serien Olivia Pale Blue 

Jeg viser de nye tallerkener igen fra serien Simone White, da de er så flotte. Dem ønsker jeg mig flere af.
Den store måler 25 cm i dia. og den lille 20,5 cm i dia. 

Her finder i det nye Greengate hos Møllegaarden. 

Mollegaarden.dk/green-gate
Mollegaarden.dk 


Jeg ønsker jer en dejlig dag. 
Knus Birgitte 


































5 kommentarer:

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte