lørdag den 21. marts 2015

Karl White sovepose - som ny

Jeg har været så heldig at købe en Greengate sovepose i serien Karla White. 
Den er som ny og har næsten ikke været brugt. 

Greengate's gamle serie Karla White er meget populær og det kan jeg godt forstå, for den er så flot! <3 

Jeg har te-kande, kopper, tallerkener, dug mm. men søger meget efter 1 liters og ½ liters kanden. Hvis nogle af jer vil sælge eller måske bytte så skriv endelig til mig på bi-k@hotmail.dk. 

Her kommer billederne. 

God dag. 
Knus Birgitte 
















3 kommentarer:

  1. Dér var du heldig. Håber du har held med at finde kanderne.
    Kh
    Gitte

    SvarSlet
  2. Tusind tak Gitte <3
    Jeg ønsker dig fortsat god weekend :)
    Knus Birgitte

    SvarSlet
  3. Den ser da skøn ud, anede ikke at en sådan fandtes, god jagt på resten :-), kh Margit

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte