torsdag den 5. marts 2015

Smuk bog fra Claus Dalby

Jeg måtte bare eje den nye bog af Claus Dalby "BLOMSTER i vaser og skåle" 
Her vises de flotte vaser som er skabt af Claus Dalby i samarbejde med Holmegaard. Her vises også, hvordan man binder en flot buket, og selvfølgelig også alle de flotte buketter, som er bundet af Claus Dalby. 

Bogen har jeg købt af forlaget Klematis som ejes af Claus Dalby. Bogen koster kun 100,- kr. 

Jeg købte også de smukke kort med tilhørende kuverter "Juleroser og påskeklokker" og "Magnolier og andre motiver fra forårshaven" Dem har jeg købt før, for de er så smukke.

I finder også Claus Dalby på clausdalby.dk  Her finder i alt om blomster, haver, tv-udsendelser og meget meget mere. 

I finder også Claus Dalby på facebook Her vises smukke buketter, nye bøger og flotte konkurrencer. 

Jeg ønsker jer alle en rigtig dejlig dag. 
Knus Birgitte 
































Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte