tirsdag den 24. marts 2015

Vinderne af min Give Away er.......

Så blev de heldige vindere af min Give Away fundet. De heldige har vundet:




Ved brug af Random-tælleren blev den heldige vinder til den flotte brød-box fundet og det blev nr. 105  ud af alle gyldige kommentarer. Stor tillykke til ConnieA <3



Den heldige vindere til det flotte kagefad blev nr. 12  ud af alle gyldige kommetarer. Stort tillykke Lene som har den flotte blog justlove2ndhand.blogspot.dk Her må i kigge forbi, for her bliver lavet god og inspirerende mad mm. og i finder også på bloggen på facebook 




Vil i  skrive en mail til mig å kan vi aftale nærmere. Min mail er bi-k@hotmail.dk 

Tusind tak til alle jer som ville være med i min Give Away og tusind tak til MosterD som har sponsoreret denne flotte gave <3 

Her finder i Moster D


Jeg håber i har lyst til at være igen næste gang jeg har en Give Away. 

Knus Birgitte 







1 kommentar:

  1. Tillykke til de heldige! :) Er kun liiiidt misundelig hihi... ;) Og er selvfølgelig med igen næste gang - det er så spændende at gå og vente på hvem der bliver den heldige, specielt når det er sådan nogle skønne sager... :)

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte