fredag den 10. april 2015

Ny flot website hos Ib Laursen

Hvor er den flot Ib Larsen's nye website. 
Den er nem og overskuelig og jeg kan godt li' at man nemt kan finde deres produkter. 

Dem finder du ved at trykke på produkter øverst på siden og så kommer overskrifter som Have, Bolig, Køkken osv. og så trykker du på hvad du vil se og så kommer produkterne. 

Jeg kan også godt li' at baggrunden på siden er hvid. For mig gør det, at jeg ser billederne bedre. Jeg har stor ros til den nye website. 

I finder også nemt deres nyeste kataloger forår/sommer 2015 og Mynte 2015.

Her finder i Ib Larusen's nye website 

God dag. 
Knus Birgitte 




















Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte