lørdag den 4. april 2015

Ny Lotus skål, gryder og te-kedel

Hvor er jeg glad for mine nye Lotus-ting fra Cathrineholm og især den store skål. Den er bare så flot! <3

Alle tingene er gamle og er fra den gamle norske emaljefabrik Cathrineholm som lukkede omkring 1970. 
Mange af tingene blev skabt i 50-erne og 60-erne. Det er rigtige retro ting, og jeg synes at de er super flotte. 

De findes også i andre farve som rød, gul, grøn, orange og blå. De er ikke helt billigt at købe disse gamle ting og nogle af dem har også afslag og kan være rustene. Man skal se sig for, når man køber.  

Hvis der er nogle af jer, der har nogle skåle eller porcelæn i gerne vil sælge, er jeg meget interesseret. 
Skriv venligst til mig på bi-k@hotmail.dk <3 

Her skal i se hvad jeg har købt. 

Fortsat god påske. 
Knus Birgitte 




































8 kommentarer:

  1. Det er bare så flot, der er hvis noget retor Viborg hedder gruppen men ved ikke om det er der mere ��❤

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Herdis <3
      Tak for tippet jeg har fundet gruppen og anmodet om at blive medlem :)
      Fortsat god påske og tak for hjælpen.
      Knus <3
      Birgitte

      Slet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hov den hedder retro køb og salg Viborg, der er også en der hedder retro garagen, håber du finder noget mere knus Herdis

      Slet
  3. Hvor er det fint og velholdt - Jeg skal nok holde udkig for dig, når jeg tager på loppe besøg.
    Kan altid sende dig et billede på Messenger og høre om det har interesse <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak søde Gitte <3
      Det vil være så skøn hvis du ville det - det er så sødt af dig. Tusind tak <3
      Du skriver bare til mig. Det er du meget velkommen til.
      Fortsat god påske til dig og familien.
      Knus Birgitte

      Slet
  4. Hej Birgitte. Hvor er de da bare super søde! Jeg har overvejet at skifte nogle af mine gryder ud til noget mindre gråt og kedeligt også, og faldt over disse fra scanpan http://www.scanpan.dk/serier/maitre-d - er det noget du har erfaring med?
    Hilsen Sidsel

    SvarSlet
  5. Hej Sidsel
    Tusind tak <3
    Jeg har haft flere Scanpan - pander for nogle år siden og har været rigtig glæde for dem. Dem du viser i linket har jeg ikke prøvet, men hvor er det flotte :)
    God dag.
    Knus Birgitte

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte