tirsdag den 16. juni 2015

Nye køb hos Moster D

Mine køb hos Moster D er ting fra Ib Laursen. 

Jeg har købt den skønne bog "Romantisk Boligindretning" af Trine Nielsen, som er udgivet i samarbejde med brugskunstfirmaet Ib Laursen. 

Trine Nielsen har de sidste 20 år gået op i indretning og finder sjove skønne ting og blomster som hun kan arrangere. 
Trine Nielsen elsker den landlige stil med svenske, danske og franske ting. Det ses tydeligt i denne flotte og inspirerende bog. 

Jeg har også købt 4 drikkeglas med en smuk rankekant, og de koster kun 25,- kr. pr. stk. De passer til en kande som jeg allerede har. 

Så købte jeg 2 pakker servietter, en fin sæbedispenser til kun 35,- kr. En lille lysbakke - den har jeg tænkt mig jeg vil bruge til saltkar. Der kunne jeg godt bruge et par stykke mere og her er prisen 25,- kr.
Til sidst købte jeg også 2 glasskjulere. 

Jeg synes at jeg har købt billigt ind og der er altid gode tilbud hos Moster D. Husk hun forhandler også mange andre mærker. Hvis i ikke har mulighed for at besøge hendes 2 butikker, en i Holstebro og en i Herning, så kig forbi den flotte webshop Her har jeg gjort mine indkøb. 

HUSK! Jeg har en Give Away hvor Moster D sponsorerer denne flotte bog "Romantisk Boligindretning" samt en flot kagedåse. Begge ting er fra Ib Laursen. Jeg trækker en vinder på fredag den 19. juni 2015, så du kan nå at være med endnu <3 

Det er lidt svært at tage billeder i dag, da vi har overskyet med mange mørke skyer. Jeg håber i vil nyde billederne alligevel :) 

Rigtig god dag til jer allesammen. 
Knus Birgitte 




































http://havetssus.blogspot.dk/2015/06/give-away-vind-flotte-ting-fra-ib.html

1 kommentar:

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte