fredag den 19. juni 2015

Vinderen af min Give Away er......

Så blev den heldige vinder fundet af min Give Away  Den heldige vinder har vundet....




Ved brug af Random-tælleren blev den heldige vinder fundet og det blev nr. 62 ud af alle gyldige kommentarer. Stort tillykke til Annette Thyde <3 Jeg håber du vil blive glad for de fine ting.





Vil du skrive en mail til mig Annette så vi kan aftale nærmere. Min mail er bi-k@hotmail.dk. 

Tusind tak til alle jer som ville være med i min Give Away og tusind tak til Moster D, som har sponsoreret denne flotte gave <3 

Her finder i Moster D

Jeg håber i har lyst til at være med næste gang jeg har en Give Away <3 

Knus Birgitte 







Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte