mandag den 10. august 2015

Gode loppefund fra sidste weekend

Noget af det er hentet privat. 
Det fine musselmalet er fra Royal Copenhagen og er 3. sortering men er rigtig flot. De store fade og tallerkener har jeg givet væk som gave, da jeg har dem i forvejen. 
Sovseskålen og koppen har jeg beholdt. Det jeg har i forvejen er fra Bing & Grøndahl. Men smukt er det <3 

De fine fade er er fra Aluminia og hedder "Lone" og der var jeg heldig - det hele for 50,- kr .

Den fine kgl. lampe fra Le Klinkt er jeg rigtig glad for. Den er fra ca. 1970 og er designet af Thorkild Olsen (det har jeg læst mig til på nettet) 

Det sidste jeg har købt er en gammel skammel, som jeg skal have i mit drivhus, så jeg kan nå "loftet" :) 

Jeg ønsker jer en rigtig dejlig dag. 

Knus Birgitte 

























1 kommentar:

  1. Sikken en masse fine loppefund :-) Jeg har også lidt musselmalet, men ikke ret meget - synes at det er så hunde dyrt :-)

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte