tirsdag den 25. august 2015

Ib Laursen - Ny brødbox, håndklæde og karklud

Her skal i se min nye flotte brødboks fra Ib Laursen Den er lyseblå og passer fint hjemme hos mig. 

Jeg elsker jo strikkede håndklæder og karklude og de er fra Ib Laursen og fra Mynte-serien. Det er en super kvalitet. De er bløde og er ligeså gode som mine hjemmestrikkede :) 
Kruset i ser på det sidste billede, er fra mynte-serien "Cornflower" 

Håndklædet måler 40 x 60 cm og karkluden  25 x 25 cm. 

Der er kommet så mange fine ting her til efteråret fra Ib Laursen 
I finder mange af Ib Laursen's ting hos Finenordic.dk og MosterD 

Jeg ønsker jer alle en rigtig god dag og husk i finder også "Havets Sus" på facebook og Instagram  

Knus Birgitte 















Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte