mandag den 31. august 2015

Ny Give Away på Instagram

Jeg har en rigtig flot Give Away på Instagram hvor Falby Design har sponsoreret dette smukke og bløde luxus uldtæppe i natur melange nuance og som måler 130 x 180 cm. 



Det eneste du skal gøre for at deltage er:

1. følg Havets Sus og Falbydesigndk på Instagram
2. tag mindst 3 venner under billedet hos Havets Sus (Instagram)
    du må gerne deltage flere gange. 
3. del billedet på din Instagram-profil og tag @havetssus 
    @falbydesigndk #havetssusgiveaway

Jeg trækker en vinder onsdag den 9. september 2015. 

Falby Design er en familievirksomhed, der designer og producerer bolig- og livstilsprodukter. Deres kollektion er porcelæn, melamin, keramik, tæpper mm. 
Jeg har flere af deres smukke ting. Deres fine håndklæder i forskellige farver har jeg i flere år haft stor glæde af. 

I Falby Design's webshop finder i mange af deres smukke ting. Det er lige fra melamin, tæpper, lysestager, tasker, de små håndklæder og meget mere. 

Held og lykke allesammen. 
Knus Birgitte 








4 kommentarer:

  1. Skøøøønt tæppe. Det kunne jeg da godt lige tænke mig ;-)
    Desværre er jeg ikke på Instagram - så deltager jo derfor ikke.
    Go fornøjelse til jer.
    Mange hilsner og god dag Susan

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Susan for din fine hilsen <3
      Jeg ønsker dig en rigtig dejlig dag og undskyld mit sene svar.
      Knus Birgitte

      Slet
  2. Nej der er jeg ikke �� men vil gerne være med til at vinde det fine tæppe ��

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej søde Herdis <3
      Denne gang er min Give Away desværre kun for dem der er på Instagram. Du må være med næste gang jeg har en Give Away på bloggen.
      Ønsker dig en rigtig dejlig dag.
      Knus Birgitte

      Slet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte