mandag den 17. august 2015

Nyheder fra Ib Laursen hos Finenordic.dk

FineNordic har fået mange nyheder hjem fra Ib Laursen bl.a. deres populære Mynte-serie. 
Der er nye krus, dybe-tallerkener, bestik, viskestykker og den smukke køkkenvægt ikke at glemme. 

Vi er, selvom vi ikke ønsker det, på vej mod efteråret og FineNordic har også fået tæpper og puder hjem fra Ib Laursen i de smukkeste farver <3 


Ib Laursen er et dansk firma og jeg har en svaghed for dansk design, derfor har jeg flere af Ib Laursens smukke ting. Det er dejligt at FineNordic har et stort udvalgt af Ib Laursen og dansk design. 

Her får i link til Ib Laursen hos FineNordic.dk og så har jeg lavet et par collager, hvor i kan se lidt af nyhederne. 

www.finenordic.dk
www.finenordic.dk/ib-laursen-nyheder
www.finenordic.dk/Ib-laursen 
www.finenordic.dk/brugskunst-tilbud-udsalg


God dag 
Knus Birgitte 







Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte