torsdag den 13. august 2015

Nyt Greengate sengetæppe, puder og gulvtæpper

Her skal i se mit nye gulvtæppe fra Greengate's nye kollektion efterår/vinter 2015. Det er fra serien "Isolde Blue". Vi har købt 2, og lagt et på hver side af vores seng i soveværelset. 

Det måler 70 x 140 cm og det er købt hos FineNordic sammen med sengetæppet og de 2 puder. 

Vi har længe gerne ville have lidt nyt i soveværelser og vi/ jeg ;) faldt straks for de smukke blå farver. 

Her finder i det jeg har købt <3

finenordic.dk 
finenordic.dk/green-gate-taepper-maater
finenordic.dk/green-gate-quilt
finenordic.dk/green-gate-puder-pudebetraek

Fortsat god dag 
Knus Birgitte 



























5 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Hvor er det nogle lækre ting du har flot og hvor ser det godt ud i dit soveværelse. Knus Anne

    SvarSlet
  3. Det kan jeg godt forstå at du faldt for.
    God aften til dig. Klem Lonni

    SvarSlet
  4. Hvor er det lækkert :0) Det ligner næsten marokkanske klinker..
    Det kunne jeg også nemt blive fristet til at købe ;0)

    SvarSlet
  5. WAU, hvor er det bare fint .0) knus Lene @Justlove2ndhand <3

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte