onsdag den 9. september 2015

Så er der fundet en vinder af min Instagram Give Away

Så blev den heldige vinder af min Give Away på Instagram fundet. Den heldige har vundet:





Denne Give Away er sponsoreret af Falbydesign.dk og tusind tak fordi i ville være med <3 
Denne gang har Give Away'en været på "Havets Sus" / Falbydesign's Instagramprofil og derfor er vinderen offentligt gjort der <3 

Her finder du Havets Sus og  Falbydesign på Instagram.

Falby Design er en familievirksomhed, der designer og producerer bolig- og livsstilsprodukter. Deres kollektion er porcelæn, melamin, keramik, tæpper og meget mere. 
Jeg har flere af deres smukke ting. Deres fine håndklæder i forskellige farver har jeg haft stor glæde af i flere år. 

I Falby Design's webshop finder i mange af deres smukke ting. Det er lige fra melamin, tæpper, lysestager, tasker og de små håndklæder mm. 

Jeg ønsker jer alle en rigtig dejlig dag og tusind tak fordi i ville være med <3 

Knus Birgitte 










Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte