søndag den 18. oktober 2015

Købt fine ting fra Ib Laursen hos FineNordic.dk

Som lovet skal i se, hvad jeg ellers købte af Ib Laursen ting hos FineNordic.

Jeg købte bl.a denne smukke lysclips (stor). Den kan sidde på et fad eller som her, hvor jeg har sat den på kanten af bordet i drivhuset, mens jeg lige nyder kaffen. 
Der kan stadig været dejligt i drivhuset, når solen skinner og man har lidt ekstra tøj på :) 

Jeg købte en glaskasse, hvor der er plads til 4 lys. Den kan bruges hele året, men jeg har tænkt mig, at jeg skal bruge den til adventskrans og der er mulighederne mange for pynt i kassen. 

Nye servietter og en smuk grøn bakke. Jeg købte også lidt af det nye bestik fra Ib Lauren fra serien "Mynte". 
Hvor er det fint. Det kunne jeg godt bruge mere af :) 

Så har jeg købt et fedt træskilt hvor der står "Flea Market - Antiques and Old Stuff". Det er så flot! 

Jeg vil ønske jer alle en rigtig dejlig søndag og her får i linkene til FineNordic.dk og billeder hvor i kan se de fine ting jeg har købt. 

finenordic.dk
finenordic.dk/ib-larusen

Knus Birgitte 


































2 kommentarer:

  1. Sikke mange skønne ting du har fået købt <3 God søndag tilbage til dig <3
    Knus Marianne

    SvarSlet
  2. Sikke nogle skønne ting du har købt og nisserne på forrige opslag er bare dejlige <3 Knus Anne

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte