onsdag den 14. oktober 2015

Se mine nye strikkede bluse, design Hanne Falkenberg.

Jeg har været til strikkefestival på Fanø flere gange. Jeg kunne desværre ikke være med i år, men håber på at kommer med næste gang. 

Den ene af gangene jeg var med, købte jeg et strikkekit af Hanne Falkenberg design. En kortærmet bluse med strukturmønster. 

Da jeg ikke havde fået den strikket endnu, tilbød min søde søster, som også strikker meget, at strikke den til mig.
Hvor er den blevet flot og jeg er så glad for den. Det er en rigtig sød søster jeg har <3 

Hanne Falkenberg har en hjemmeside der hedder knit.dk

Her skal i se hvor flot blusen er blevet. 

Knus Birgitte 























Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte