fredag den 6. november 2015

Mit smukke porcelæn fra Emma Bridgewater

Som lovet vil jeg vise jer mit køb hos "Roser er røde". 
Jeg har bl.a. købt en stor spisetallerken, frokosttallerken og den smukke kop af mærket "Emma Bridgewater". 
Det er bare kram og så er det meget smukt. 
Porcelænet fra Emma Bridgewater er håndmalet og det er det, der gør det så unikt. 

Den smukke stage til bedelys og de 2 store hjerter, som hænger på mit vitrineskab, er fra Ib Laursen. 
Ligeledes er den smukke røde kammerstage. Jeg kommer helt i julehumør og jeg glæder mig meget til at julekasserne snart skal frem. 
Er de ikke fine de hæklede trommer og dannebrogsflagene? <3 

Her finder i "Roser er Røde's" webshop

Her finder i en video som viser hvordan Emma Bridgewater's porcelæn bliver lavet. 

Jeg ønsker jer en rigtig dejlig dag. 
Knus Birgitte 













































2 kommentarer:

  1. Hej Birgitte. Sikke fine billeder . Juletid er altså noget specielt med lys og gran <3 Er også helt vild med Emma Bridgewater, dog passer det sorte nok bedst ind her i huset ;) Sikke fine flag og kugler
    God dag til dig .. Kh Marianne

    SvarSlet
  2. Sikke fint det er - elsker også Emma Bridgewater og det minder om min tur til Sydengland for nogle år siden, hvor hende jeg boede hos samlede på det, så da jeg skulle hjem købte jeg selvfølgelig et par krus som tak til hende. Knus Anne

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte